Black Rain
08 Sep 2010, 12:37:52 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Sponsored links
Posted Today
by Google
Pages: 1 2 3 [4]
Print
Author Topic: trainer voor anniversary  (Read 2834 times)
ria1948
Member

« Reply #45 on: 14 Jan 2010, 19:13:01 »

Sad ???Tjongejonge....ik krijg hem maar niet te pakken. Of de site is overloaded, of ze laten mij gewoon wachten. Er gebeurt verder nog niets. Maar ik hou vol, probeer rustig op mijn beurt te wachten. bonk
ria1948
Member

« Reply #46 on: 15 Jan 2010, 18:24:49 »

Robin, ik kan hem niet te pakkken krijgen deze cheat, want er zit een trojan horse in. Ik heb een Norton antivirusscan, dus die verwijderd hem steeds. Heb jij misschien nog een andere link waar ik hem kan downloaden? Ik heb al zitten googlen, maar alle sites sturen mij naar deze link toe geloof ik. Ik hoop mijn spel uit te kunnen spelen, dus ik wacht je reactie even af. Bedankt alvast voor je moeite.
Hartelijke groeten, Ria. lol holy Tongue
Robin
Member

« Reply #47 on: 15 Jan 2010, 18:27:27 »

Probeer deze eens: http://www.tombraiderforums.com/showthread.php?t=98045.

Deze zou het moeten doen, omdat hij gepost is op de officiële Tomb Raider Forums.

I will love, until there's nothing more to live for.
ria1948
Member

« Reply #48 on: 16 Jan 2010, 17:41:32 »

Hoi Robin, met deze link kom ik op dezelfde cheattrainer uit. En ook hier weer krijg ik een waarschuwing van mijn Norton av-scanner dat er een trojan horse in zit, dus deze link wordt steeds geblokkeerd. Snap jij het nog? Er staat bij dat hij al duizende keren is gedownload, en ik krijg hem maar niet te pakken. Ik hoop dat je nog raad weet! laugh thumb up Bedankt alvast.Ria.
Robin
Member

« Reply #49 on: 16 Jan 2010, 21:09:17 »

Ik zou Norton heel eventjes uitgooien. Er zou geen virus in moeten zitten want ik heb hem een tijdje geleden nog geprobeerd.

Norton staat er ook wel om bekend dat hij soms een beetje te agressief is. Tongue

ria1948
Member

« Reply #50 on: 18 Jan 2010, 11:47:01 »

Hoi Robin, we hebben hem op de pc van mijn man geprobeerd, die gebruikt een avg antivirusprogramma. En ook die geeft een trojan horse aan, en die wil hem ook niet downloaden.Als je wat doorklikt op die tweede link dan wordt er ook een waarschuwing gegeven in het rood, dat je op eigen risico binnen gaat halen.Ik ben bang dat dit niet gaat lukken dan.Wat jamer toch dat ze van die rare moeilijke sprongen in dat spel verwerken. Ik vraag me af of er mensen zijn die ze wél hebben kunnen maken, en dan zónder cheat!Heeeeeeeeeeeel frustrerend allemaal he?!Hartelijke groeten. Ria.
Robin
Member

« Reply #51 on: 18 Jan 2010, 12:04:30 »

Ow, dan ben ik ook even ten einde raad. Sorry, Ria.

Ik zal vanmiddag nog eventjes wat speurwerk doen. Wink

Ik heb hem trouwens meerdere malen uitgespeeld zonder cheats, maar ik snap best dat mensen vast komen te zitten.

Xabre
Admin
Member

« Reply #52 on: 18 Jan 2010, 12:12:53 »

Microsoft Security Essentials zegt ook al dat er een trojan in zit.

Groetjes van Arie Lekst
ria1948
Member

« Reply #53 on: 26 Jan 2010, 18:06:49 »

pukey no hier nog even een berichtje van mij. Het goeie nieuws is dat mijn nichtje die moeilijke sprongen voor mij kon maken, dus je zou zeggen: nou probleem opgelost dan he?! Ware het niet dat ik vorige week na een val met mijn fiets mijn rechter schouder heb gebroken.
Dus het tomp-avontuur is een paar maandjes afgelopen geloof ik. Is dat geen dikke pech? Maar zodra ik weer twee handen beschikbaar heb ga ik weer verder met de strijd. Ik laat wel weer van mij horen. Groetjes allemaal. no
Rola
Member

« Reply #54 on: 26 Jan 2010, 18:10:25 »

Aaah gedsie! Hopelijk herstel je snel.
En laat het weten als je weer klaar bent voor Lara! Smiley
Eefje
Member

« Reply #55 on: 26 Jan 2010, 18:13:06 »

Ah wat een pech!!!! Beterschap.
Robin
Member

« Reply #56 on: 26 Jan 2010, 19:35:53 »

Aww dat is vervelend! Beterschap Wink

Pages: 1 2 3 [4]
Print
Jump to: